mandag 2. juni 2008

Aprilkonkuranse

Dette er ei trekkspilleske i 10x10cm
Innsidene....................




Slik ser baksida ut.............inni eska ..........


Dette kortet var et puslespill å få til.............str.15x15cm.......






Dette var mine bidrag til aprilkonkuransen på http://hobbyscrap.no/










Vi fikk utlevert et kit med papir, bånd,tags, blomster og knapper...
En veldig kjekk oppgave, men vanskelig å bruke så mye forskjellig papir på samme kort...
Vi skulle lage 2 kort hver.

3 kommentarer:

Hanne sa...

Wow, dette var stilig!! Vanskelig format, men duverden hva du har klart å få ut av det! Utrolig lekkert :)

Og grattis med "ny" blogg! Trodde et øyeblikk jeg hadde kommet feil *haha*

Klem fra Hanne:)

Kirsten Aune sa...

Hei Solveig.
Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min. Det setter jeg stor pris på!!
Så mye lekkert du har laget!

Ha en strålende dag!

Klem fra Kirsten

Beata Ewa sa...

Denne oppgaven klarte du med glans! Denne esken var noe av det flotteste jeg har sett på lenge!!!
Du er helt utrolig!

Klem, Beata