torsdag 5. april 2012

Min aller første LO........

En formiddag i forrige uke var jeg sammen med noen kjekke og flinke stempeldamer!!!
Da laga de hver sin LO, og jeg fulgte bare med :-) Tusen takk damer!!
Jeg ble så fasinert av arbeidene deres - at jeg måtte prøve samme kveld selv!!
Og dette er min aller første LO som jeg prøver på - og den er  30 x 30cm.
Dette var kjekt! :-)
Jeg har brukt gesso, blonder, bånd, flere stempler,blomster, halvperler osv.........
Og GlimmerMist til slutt, 2 grønne, 1 orange og kobber.
Rufset og svertet kantene med ei chalk stempelpute.



Ønsker deg ei fin påskehelg!

7 kommentarer:

Beata Ewa sa...

Du er superflink! Denne var bare rålekker :)

God Påske :)

1000 Gleder sa...

Den var virkelig nydelig! God påske videre :-)

inger synnøve sa...

tusen takk for hyggelig besøk i bloggen min :) denne LOèn var lekker :) så flink du er :) jeg kommer nok til å titte oftere innom her,for her var der mye flott å se på :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Så flott den ble! Nydelige farger og flotte detaljer!

Inger sa...

WOW!! Er råimoinert:))
Mine første LOer var ikke i nærheten av dett engang....nydelig oppsett og farger! Dette må du fortsette med:)

Unknown sa...

Wow, hvis dette er din første side, må jeg si at du bør fortsette å lage dem!! Nydelig!!

Frk. Bogstad sa...

Nydeleg :) Ogso so mange flotte blomster ♥ *sukk*
Flink du e :D